Here I come!
16 mei 2017 - Jandia-Pájara, Spanje
Hola lieve lezers,
07:00 was het gisteren toen de wekker ging. Mooi optijd, waardoor ik nog snel onder de douch kon springen voor ik om 08:00 met mama, Gerald en Normen naar Airport Düsseldorf gereden ben.
Na mijn bagage ingecheckt te hebben, was het al snel tijd om afscheid te nemen. Dat was moeilijk (en daar kwamen ook de nodige tranen aan te pas, haha!) Vervolgens heb ik verder de weg over de luchthaven alleen vervolgd, waarna om ongeveer half 1 mij een vlucht van 4,5 uur te wachten stond. Gelukkig ging de tijd snel.
Bij aankomst op de luchthaven van Fuerteventura heb ik mij gemeld bij de TUI balie, die mij even later riepen zodat ik mee kon met een groepje toeristen die naar Robinson Esquinzo Playa gingen. Ongeveer een kwartier later zou ik aankomen bij Robinson Jandia playa, waar ik gelijk een warm welkom kreeg. Het was inmiddels half 7 lokale tijd. (Het is hier een uur vroeger!) Na wat water hebben gedronken ben ik met een collega in de kantine een hapje gaan eten, wat was ik daar aan toe!
Tijdens het eten heb ik al kennis gemaakt met een aantal collega's, onder wie 2 Nederlandse studenten. Keyleigh en Jennifer. Jennifer is tevens mijn kamergenootje! Na het eten heb ik een taxi gepakt naar Casa Famillia waar ik met mijn collega's op een complex verblijf. Keyleigh heeft mij mijn kamer laten zien, waarna ik begonnen ben met uitpakken en heb ik me even opgefrist. Mijn kamergenootje was nog niet terug, zij had nog een kookdienst, en kwam rond kwart voor 10 terug. Daarvoor heb ik kennis gemaakt met Maril, keyleighs kamergenootje, en heb ik bij hen even zitten kletsen voor ik teruggelopen ben.
De avond heb ik afgesloten met een glaasje wijn samen met Jennifer, waarna ik uitgeput mijn bed ben ingedoken. Een drukke week ga ik tegemoet, want er is hier een week met veel geplande feestjes in het hotel!
Besos,
Marel
07:00 was het gisteren toen de wekker ging. Mooi optijd, waardoor ik nog snel onder de douch kon springen voor ik om 08:00 met mama, Gerald en Normen naar Airport Düsseldorf gereden ben.
Na mijn bagage ingecheckt te hebben, was het al snel tijd om afscheid te nemen. Dat was moeilijk (en daar kwamen ook de nodige tranen aan te pas, haha!) Vervolgens heb ik verder de weg over de luchthaven alleen vervolgd, waarna om ongeveer half 1 mij een vlucht van 4,5 uur te wachten stond. Gelukkig ging de tijd snel.
Bij aankomst op de luchthaven van Fuerteventura heb ik mij gemeld bij de TUI balie, die mij even later riepen zodat ik mee kon met een groepje toeristen die naar Robinson Esquinzo Playa gingen. Ongeveer een kwartier later zou ik aankomen bij Robinson Jandia playa, waar ik gelijk een warm welkom kreeg. Het was inmiddels half 7 lokale tijd. (Het is hier een uur vroeger!) Na wat water hebben gedronken ben ik met een collega in de kantine een hapje gaan eten, wat was ik daar aan toe!
Tijdens het eten heb ik al kennis gemaakt met een aantal collega's, onder wie 2 Nederlandse studenten. Keyleigh en Jennifer. Jennifer is tevens mijn kamergenootje! Na het eten heb ik een taxi gepakt naar Casa Famillia waar ik met mijn collega's op een complex verblijf. Keyleigh heeft mij mijn kamer laten zien, waarna ik begonnen ben met uitpakken en heb ik me even opgefrist. Mijn kamergenootje was nog niet terug, zij had nog een kookdienst, en kwam rond kwart voor 10 terug. Daarvoor heb ik kennis gemaakt met Maril, keyleighs kamergenootje, en heb ik bij hen even zitten kletsen voor ik teruggelopen ben.
De avond heb ik afgesloten met een glaasje wijn samen met Jennifer, waarna ik uitgeput mijn bed ben ingedoken. Een drukke week ga ik tegemoet, want er is hier een week met veel geplande feestjes in het hotel!
Besos,
Marel

veel plezier en werk ze!
veel plezier daar
Morgen je eerste echte werkdag!
Besos!!