Here I come!

16 mei 2017 - Jandia-Pájara, Spanje

Hola lieve lezers,

07:00 was het gisteren toen de wekker ging. Mooi optijd, waardoor ik nog snel onder de douch kon springen voor ik om 08:00 met mama, Gerald en Normen naar Airport Düsseldorf gereden ben.

Na mijn bagage ingecheckt te hebben, was het al snel tijd om afscheid te nemen. Dat was moeilijk (en daar kwamen ook de nodige tranen aan te pas, haha!) Vervolgens heb ik verder de weg over de luchthaven alleen vervolgd, waarna om ongeveer half 1 mij een vlucht van 4,5 uur te wachten stond. Gelukkig ging de tijd snel.

Bij aankomst op de luchthaven van Fuerteventura heb ik mij gemeld bij de TUI balie, die mij even later riepen zodat ik mee kon met een groepje toeristen die naar Robinson Esquinzo Playa gingen. Ongeveer een kwartier later zou ik aankomen bij Robinson Jandia playa, waar ik gelijk een warm welkom kreeg. Het was inmiddels half 7 lokale tijd. (Het is hier een uur vroeger!) Na wat water hebben gedronken ben ik met een collega in de kantine een hapje gaan eten, wat was ik daar aan toe!

Tijdens het eten heb ik al kennis gemaakt met een aantal collega's, onder wie 2 Nederlandse studenten. Keyleigh en Jennifer. Jennifer is tevens mijn kamergenootje! Na het eten heb ik een taxi gepakt naar Casa Famillia waar ik met mijn collega's op een complex verblijf. Keyleigh heeft mij mijn kamer laten zien, waarna ik begonnen ben met uitpakken en heb ik me even opgefrist. Mijn kamergenootje was nog niet terug, zij had nog een kookdienst, en kwam rond kwart voor 10 terug. Daarvoor heb ik kennis gemaakt met Maril, keyleighs kamergenootje, en heb ik bij hen even zitten kletsen voor ik teruggelopen ben.

De avond heb ik afgesloten met een glaasje wijn samen met Jennifer, waarna ik uitgeput mijn bed ben ingedoken. Een drukke week ga ik tegemoet, want er is hier een week met veel geplande feestjes in het hotel!

Besos,
Marel

9 Reacties

  1. Maaike. iStage:
    16 mei 2017
    Goed om te horen dat de reis goed is verlopen en je een fijn welkom hebt gehad. Suc6 en maak er een onvergetelijke tijd van!
  2. Linda:
    16 mei 2017
    Fijn dat alles goed gegaan is! En ook zeker leuk om een nederlands kamergenootje te hebben! Geniet van het lekkere weer daar en natuurlijk hard aan het werk!
  3. Cathelijne:
    16 mei 2017
    Leuk om jouw stage te kunnen volgen . Fijn dat je zo'n mooi welkom hebt gekregen. heel veel succes en vooral plezier gewenst daar.
  4. Jacqueline:
    16 mei 2017
    fijn dat alles goed is gegaan.
    veel plezier en werk ze!
  5. Janny:
    16 mei 2017
    Marel ik vind je een kanjer.veel werkplezier en ook genieten van het mooie land en collega's.succes en hou ons vooral op de hoogte van al je belevenissen
  6. Mark:
    16 mei 2017
    Veel plezier geniet ervan :))
  7. Adri:
    16 mei 2017
    blij dat je het leuk vind en een kamergenoot om mee te kletsen
    veel plezier daar
  8. Mam:
    16 mei 2017
    Inmiddels hebben we al een paar keer gekletst via watsapp. En ik merk aan je dat het goed voelt en dat jij je goed voelt!
    Morgen je eerste echte werkdag!
    Besos!!
  9. Quinty:
    16 mei 2017
    Super leuk dat je een blog gaat bij houden!!!!!! Ik wens je veel plezier en ik hoop dat ik de komende tijd veel leuke verhalen mag lezen!!!!