Eindelijk een update!

2 augustus 2017 - Morro Jable, Spanje

Hola lieve lezers,

Het is inmiddels al meer dan een maand geleden dat ik mijn blog heb bijgewerkt, dus wordt het wel weer tijd dacht ik zo. En nu heb ik er tijd voor, want ik ben weer twee uur onderweg naar Fuerteventura na een kort drie-daags uitstapje naar Gran Canaria. Heel ontspannen zat ik weer in de boot, tot er voor en achter mij twee baby's het op een krijsen zetten. Maar goed...

De afgelopen weken zijn er weer ontzettend veel leuke dingen gebeurd, wat ik niet met mijn trouwe lezers gedeeld heb... Schande natuurlijk ;).

Zo hebben mama en Gerald mij bezocht op mijn inmiddels geliefde eiland. Hun vakantie naar Italie is last minute om geboekt waardoor we hebben kunnen bijkletsen, op het strand hebben ontspannen, een 4x4 tour gemaakt, uit eten geweest etc. Wat ik ook heel speciaal en leuk vond is dat ze hierdoor bij mijn sister act primiere aanwezig konden zijn!

Ik heb enorm van de show genoten en werd na de show overspoeld met complimenten van collega's en gasten. Een week later kwamen er nog gasten naar mij doe die me lieten weten dat ik mijn rol zo ontzettend goed gespeeld heb. Het was ontzettend leuk dat de gasten mij achteraf herkenden, en ik voelde me een beetje beroemd! Ondertussen zit ook mijn tweede show er op, vorige week dinsdag mocht ik ook weer op de buhne. Hopelijk mag ik nog veel van deze shows meemaken!

Verder hebben we de party woche Fit & Sexy gehad. We hadden veel goede, motiverende sportinstructeurs in huis, hebben geweldige feesten gegeven met DJ's, een zanger en zangeres, en zelfs een saxofoon speler was aanwezig. Er was genoeg te doen in de week, een Stage Party in Theater, maar het hoogtepunt van de week was de poolparty. Hier ben ik de hele middag bijgeweest om sekt uit te delen aan de mensen in en om het zwembad, en natuurlijk hebben we gezwommen en (te veel) genoten van de zon! Wat was ik verbrand! Het feest werd afgesloten op vrijdag, onze gala avond. Hier hebben alle DJ's en artiesten nog eens opgetreden, wat het een onvergetelijke week maakte!

Wat betreft het werk sta ik inmiddels zelfstandig achter de receptie, en ben ik het aanspreekpunt voor onze gasten. Ik vind het werk zo ontzettend leuk, en roep al sinds twee weken dat ik niet meer naar huis wil!

Als laatste staat er nog wat leuks op de planning, over twee weken staat normen bij mij op de stoep. Zo veel als mijn kleine broertje mis ik niemand, denk ik. Daarom ben ik heel blij dat ik hem snel weer in mijn armen kan sluiten.

Ik hoop jullie weer genoeg bijgepraat te hebben over mijn belevenissen op Fuerte. Zoals je merkt is het na 2,5 maand nog lang niet verveeld geraakt! Ik geniet hier van elke minuut, en ben ontzettend blij dat ik hier terecht ben gekomen!

Tot snel in mijn volgende blog,

Besos,

Marel.

1. Mam:
    2 augustus 2017
    Wat heerlijk om te lezen hoe happy je bent. En het was geweldig om dat een weekje live te kunnen meemaken. In een paar weken tijd heb je in je eentje een eigen wereldje oogebouwd met werk dat je leuk vind en lieve collega's. Het lijkt wel of je er hoort...en zo voelt het voor jou ook.
    Geniet maar lieverd en van de tijd samen met je broertje straks.
    Ondertussen kijk ik al voorzichtig naar oktober
    Besos
  2. Janny:
    3 augustus 2017
    Hoi lieve marel.wat geweldig om te lezen dst je het daar zo naar je zin hebt.en wat maak je een hoop leuke dingen mee!!!wat een verschil met stage bij de jumbogeniet en leer lekker verder,want voordat je het weet brengt het✈je weer naar ons koude kikkerlandje.geef norman een hele dikkevan mij.veel plezier samen
  3. Janny:
    3 augustus 2017
    Die dikke zoen moet er nog tussen voor normen.zo staat het zo raar
  4. Joke maat schruijer:
    3 augustus 2017
    Geweldig schat jouw verhaal te lezen ben blij dat het je zo goed bevalt .....liefs opa en oma dikke knuffel
  5. Paps:
    7 augustus 2017
    Weer een leuke en spontane update..., veel plezier daar :-)
  6. Linda:
    22 augustus 2017
    Heeeeee, beetje late reactie van mij, maar wat fijn dat je het zo naar je zin hebt daar! En waarschijnlijk blijf je ook nog langer. Groot gelijk, als je de kans krijgt ben je gek als je hem niet neemt! Geniet er nog lekker van samen met Normen! Xxx